A legmodernebb technikával felszerelt, légkondicionált, természetes fénnyel rendelkező konferencia termek ideális helyszínül szolgálhatnak 20-200 fős üzleti találkozók, konferenciák, szemináriumok, tréningek és rendezvények lebonyolításához. Szállodánkban minden technikai felszerelés megtalálható, amire egy rendezvény során szükség lehet: projektorok, számítógépek, szkenner, nyomtató, vezetékes és vezeték nélküli internet hozzáférés, fénymásoló és igény szerint titkári szolgáltatás is.
Szállodánkban akár több napos szemináriumok is lebonyolíthatók, szállodai szobákkal és non-stop étteremmel szolgáljuk ki a hosszabb idejű rendezvényekre érkezőket. A fárasztó munkanapok után fitness- és wellness központunk valamint kávézónk és bárunk szolgálja a kikapcsolódást keresőket.
Terem elnevezése |
m2 |
Konferencia termek és tárgyalók elrendezése |
|||
Széksoros |
Iskolapados |
U alak |
Bankett |
||
168 |
140 fő |
72 fő |
66 fő |
96 fő |
|
37 |
30 fő |
16 fő |
15 fő |
21 fő |
|
47 |
40 fő |
20 fő |
18 fő |
27 fő |
|
47 |
40 fő |
20 fő |
18 fő |
27 fő |
|
37 |
30 fő |
16 fő |
15 fő |
21 fő |
|
50 |
40 fő |
22 fő |
20 fő |
30 fő |
Ajánlatkérés: sales@airporthotel.hu
A rendezvénytermek ismertetőjéhez válasszon a fenti menüből, vagy az alábbi képen kattintson a terem megnevezésére.
A különböző tárgyaló, és konferenciatermeink bérlésének árairól érdeklődjön a lenti elérhetőségeinken!