Konferencia termek szállodánkban
A legmodernebb technikával felszerelt, légkondicionált, természetes fénnyel rendelkező konferencia termek ideális helyszínül szolgálhatnak 20-200 fős üzleti találkozók, konferenciák, szemináriumok, tréningek és rendezvények lebonyolításához. Szállodánkban minden technikai felszerelés megtalálható, amire egy rendezvény során szükség lehet: projektorok, számítógépek, szkenner, nyomtató, vezetékes és vezeték nélküli internet hozzáférés, fénymásoló és igény szerint titkári szolgáltatás is.
Szállodánkban akár több napos szemináriumok is lebonyolíthatók, szállodai szobákkal és non-stop étteremmel szolgáljuk ki a hosszabb idejű rendezvényekre érkezőket. A fárasztó munkanapok után fitness- és wellness központunk valamint kávézónk és bárunk szolgálja a kikapcsolódást keresőket.
Terem elnevezése | m2 | Konferencia termek és tárgyalók elrendezése | |||
Széksoros | Iskolapados | U alak | Bankett | ||
168 | 140 fő | 72 fő | 66 fő | 96 fő | |
37 | 30 fő | 16 fő | 15 fő | 21 fő | |
47 | 40 fő | 20 fő | 18 fő | 27 fő | |
47 | 40 fő | 20 fő | 18 fő | 27 fő | |
37 | 30 fő | 16 fő | 15 fő | 21 fő | |
50 | 40 fő | 22 fő | 20 fő | 30 fő |
Ajánlatkérés: sales@airporthotel.hu
A rendezvénytermek ismertetőjéhez válasszon a fenti menüből, vagy az alábbi képen kattintson a terem megnevezésére.
A különböző tárgyaló, és konferenciatermeink bérlésének árairól érdeklődjön a lenti elérhetőségeinken!